Μοιραστείτε μαζί μας οποιαδήποτε ανησυχία, σκέψη, απορία, συμβουλή και γενικότερα οτιδήποτε σας απασχολεί και με την συζήτηση θα μπορέσουμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο!

Δευτέρα, 2 Μαΐου 2011

ΤΟ "ΔΕΚΑΤΡΙΑΡΙ" ΤΗΣ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑΣ

  • Να κρατάτε καθημερινά τη "δική" σας ώρα για να περιποιήστε το πρόσωπο και το σώμα σας.
  • Να αναζητάτε συναρπαστικά "χομπί", ιδίως αν η εργασία σας δεν σας ικανοποιεί.
  • Να προσφέρετε καθημερινά στον εαυτό σας άφθονα φρούτα και λαχανικά. Εκείνος θα τα εκτιμήσει και θα σας το ανταποδώσει.
  • Να σέβεστε το αγαθό του ύπνου και να κόψετε τα ξενυχτιά.
  • Να αντικαταστήσετε το κρέας με ψάρι, όσπρια, δημητριάκα, λαχανικά.
  • Να τρώτε λιγότερο.
  • Να ασκείστε περισσότερο.
  • Να "σβήσετε" το τσίγαρο "μία και καλή από την ζωή σας"
  • Να προσέχετε την ερωτική σας ζωή.
  • Να "σνομπάρετε" το λίπος και να βάζετε στο πιάτο και στο ποτήρι σας άπαχα προϊόντα.
  • Να αρκείστε σε λίγο αλκοόλ.
  • Να πίνετε 8 έως 10 ποτήρια νερό την ημέρα ( αντί για αναψυκτικά και κάφεδες)
  • Να ζείτε το παρόν. Αδράξτε τη μέρα.

4 σχόλια:

  1. Οχι μονο να τρωμε λιγοτερο αλλα να τρωμε και πιο αργα!σημαντικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχεις δίκιο απόλυτο.. πιο λίγο και πιο αργά! έτσι ώστε να προλάβει ο οργανισμός να νιώσει το αίσθημα κορεσμού και ν χορτάσει.. έχω ακούσει οτι χρειάζεται 20 λεπτα ο οργανισμός γ να νιώσει κορεσμό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σωστα!κ εγω αυτο ξερω!αλλα οταν πεινας πολυ ειναι δυσκολο να φας αργα(θα μπορουσαμε αν πειναμε πολυ να φαμε ενα φρουτο να μασ κοψει λιγο την ορεξη μεχρι να φαμε)! Ααααα!Επισης ολοι πλεον εχουν τοσο εντονο προγραμμα που καμια φορα ουτε να φας με την ησυχια σου δεν προλαβαινεις!οσο υπερβολικο κ αν ακουγεται ισχυσει αν το καλοσκεφτεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι αλήθεια πως οι γρήγοροι ρυθμοί ζωης που έχουμε δεν μας βοηθάνε στο ν καταφέρουμε ν έχουμε μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή.. όμως πρέπει ν το προσπαθήσουμε όσο μπορούμε.. ασ κουβαλάμε ένα φρούτο μαζί μας ή μία μπάρα δημητριακών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή